Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.10.2007 09:31 - Ди енд оф май уат!!!!
Автор: fallen Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1094 Коментари: 0 Гласове:
0



6:30 отварям си дясното око (с него виждам по-добре) оглеждам мнително стаята (дам още си е същото) 4ервените цифрички на часовника светят дразнещо........А ЧИ ТО е много рано ве! няма да ставам още ..........

6:45 историята се повтаря..... опитвам се да си представя нещо приятно и да заспя имам още бол време докато наистина се наложи да стана.......

7:15 няма да стане + вече съм ядосана, че не мога да заспя, което значи че никак, ама никак няма да ми се отдаде повече поне докато отида на работа :) ( де да мойеше да се спи там, ма ниц!!)

7:20 I have a dream.............indoors смоукинг!!! искам ве! искам да мога да пуша и да не ме духа вятъра и да не ме вали..!!!! навличам де що намеря и беж за първата за деня цигара............
 7:25 аааааааааааа завъртя ми се главата .........е днеска веке ще ида да си купя свястно кафе !!!! ура......... тръгнах ....влача крачоли по улицата, с едната ръка прехвърлям песните в плеъра, с другата здраво стискам втората за деня цигара (така де да се възползвам докато съм на открито - чист въздух), а покрай мене дядовци от всякакъв калибър си правят сутрешния джогинг! общото помежду им е само това, че всички носят едни и същи на вид кинчета - гадна гледка за рано сутринта...........ах как не обичам здравословния начин на живот!!!!! 

7:35 е айде стига негативизъм де! веднъж стана рано без да трябва и целия свят ти е крив! бива ли така! ми не бива много ясно! кафето вече дими в ръцете ми заедно със 3-та цигара (въх много съм взела да пуша! ) и света отново е прекрасно място  - я какви мили хора и със спорт активно се занимават, въпреки възрастта си!!! :) остатъка от сутринта минава с усмивка и лаф с приятели..............(пак ме шашкат с приятни и не чак толкова новини от вкъщи)

10:30 време е да се клокна ин веке и да започвам работа, едно такова тегаво ми става .................морнинг мат! хау мани даиз лефт? "ъъъ уан? :)" ?! а как ве толкова скоро?(той горкия от един месец все брои ли брои...) -  не мойе да бъде!! с бързината, с която се влачеха последните седмици имах чувството, че ще побелея преди да дойде време за заветния ден! и радвам естествено - днеска (вече знам) ще затворим по-рано всичко ще е много фън.

16:00 (час след като е трябвало да сме затворени) чист капитализъм в първична форма. аут от секви съплайс сме ма ще работим и продължаваме(докато и последния дядо "влачещ кислородна бутилка поире си" не поличи от единствения ни останал в наличност артикул, тайно псувайки изостаналостта на собственика .........пич време ти е да оставиш мениджмънта на професионалистите и да ходиш във флорида да си харчиш парите, защо ни вгорчаваш живота само и се вкарваш в излишни разходи!?

17:00 sorry folks we are closed......................for the season :) не съм била в казарма никога (само съм слушала истории) ама съм сигурна, че така се чувстват на уволнение!!!!!! аре всички у....вол....не...ни...ееееееееееееееее













Тагове:   май,   ОФ,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: fallen
Категория: Лични дневници
Прочетен: 42255
Постинги: 12
Коментари: 20
Гласове: 280
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930