Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.10.2007 08:18 - Отивам си в къщи
Автор: fallen Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1081 Коментари: 0 Гласове:
0



J Прибирам се!!!! Най-сетне.... въпреки че трябва да призная, че напуснах старото си място с малко тъга..............имах своите ценни моменти и там.......... не знам защо, но като че ли и времето беше напълно в унисон с вътрешните ми усещания... Есента винаги ми е била любим сезон J защото е адски  пъстра – весела, а пък в същото време носи и една такава спотаена тъга. Носталгията по отминалото лято ...... Вчера се чувствах по-същия начин, както когато бях съвсем малка и трабваше да се връщам на училище след лятната ваканция.... радвах се че пак ще съм си със близките хора и същевременно се плашех от това, което ме очаква...... мдам точно като пътя от детството ми ...... права линия под тунел от пъстри дървета.... изглежда адски красиво и същевременно знам, че до няколко седмици огнените листа ще са изчезнали някаде и ще са останали само голи клонки ........ Ето това пък е времето от годината, което най-малко харесвам – времето, когато наоколо няма нищо зелено, а първия сняг все не идва, за да покие сиво-черните краски на земята

image



Тагове:   Отивам,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: fallen
Категория: Лични дневници
Прочетен: 42144
Постинги: 12
Коментари: 20
Гласове: 280
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031